Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 
Portal Portal   Regulamin  Pomoc FAQ  Szukaj Szukaj  Grupy Grupy  Foto Galeria Foto Galeria  Profil Profil  Linki Linki  Reklama Zareklamuj Nas  Radio Ławeczka - Piotrków Tryb. Radio 
 


Poprzedni temat :: Następny temat
A wiec może kontra
Autor Wiadomość
Ozer 




Wiek: 23
Dołączył: 16 Cze 2005
Otrzymał 2 piw(a)
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 10 Marzec 2006, 00:04   A wiec może kontra

Padło pytanie "jak dogodzić facetowi?"

Ja zadam może pytanie jak dogodzić kobiecie ?? :> Wiem że temat rzeka ale jestem ciekaw co dziewczyny napiszą :)

Pozdrawiam :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Paula 




Wiek: 24
Dołączyła: 10 Paź 2005
Otrzymał 6 piw(a)
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 10 Marzec 2006, 01:27   

Dobra :D już po raz enty będę to pisała.. hmm..może by przekopiować z innego posta :hyhy: nie no.. już nie będę taka i napiszę :) bedzie troszkę może i niemiło ale cóż - jest temat i wyrażam to co mysle i jak jest :]
Jak dogodzić kobiecie? - To jest tak samo jak z facetami, każda z nas chce czego innego. Każda z nas ma inne potrzeby, bo każda z nas jest inną osobą :P nie ma na świecie dwóch takich samych ludzi o takich samych charakterach :) każdy jest wyjątkowyi każdy ma inne cechy :)
Jeśli np chodzi o mnie to tak.. dla mnie najważniejsze jest to, żeby facet był ze mną szczery - nawet aż do bólu. Nie potrzebuje i nie chce jakiegoś zakłamanego ch**a, który skakałby sobie z kwiatka na kwiatek uhahany i w ogóle, że każda na niego leci :/ nie potrzebuje frajera, który by mnie oszukiwał non stop, będąc ze mną kręciłby z inną.. nie potrzebuję faceta, który nie jest odpowiedzialny za swoje czyny.. coś zrobił - niech stanie naprzeciw, a nie ucieka - to są dla mnie zwykłe dzieci, szczyle i nie mający pojęcia o życiu frajerzy :] już to przeszłam i dziękuję :] takich kolesi mam głęboko w 4 literach i nie mam ochoty z takimi się zadawać :] co tam jeszcze.. nie mam ochoty być z kimś kto mi nie ufa, kto mi nie wierzy, bo ja jakby nie było jestem osobą szczerą i od pewnego jednego zdarzenia leje na to co ludzie mówią o mnie, że ja coś powiedziałam tak czy siak czy owak, że to nie wypadało itp :] po prostu czasem gadam co mi ślina na język przyniesie, a czasem aż za dużo :hyhy: zreszta po co kłamać? i tak kiedyś prawda wyjdzie na jaw :)
hmm... ogólnie mówiąc.. dla mnie najważniejsze jest to jaki człowiek jest wewnątrz, okładka mnie zbyt nie interesuje :] jeśli chodzi o sex to jest on dla mnie najmniej ważny w związku :] to jest jakby dodatek do wspólnego zycia - przynajmniej dla mnie - dlatego, że są ważniejsze sprawy niż sex, sex i sex w koło.. Dla mnie liczy się to, żeby mój men był szczery, odpowiedzialny, wierny, wyrozumiały, wrażliwy, żebym czuła sie przy nim bezpiecznie, żebym mogła zawsze na nim polegać, żeby był przy mnie w trudnych chwilach i pocieszył gdyby mi było źle.. żeby okazywał mi swoje zainteresowanie, czułość, żebym była dla niego jedna jedyna i wyjątkowa.. i oczywiście, żeby mówił do mnie czułe słówka tym samym okazując swoją miłość do mnie :oczami: gdybym znalazłą taką osóbkę to byłabym najszczęśliwszą kobitką pod słońcem :)
hmm.. dobra... styka bo aż mi się posmutniało..... :(
_________________
"Szczęście jest jak motyl...
Gdy będziesz próbował go złapać - nie uda Ci się...
Gdy będziesz stać spokojnie - może usiąść Ci nawet na ramieniu"

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
$stacha 




Zaproszone osoby: 5
Wiek: 20
Dołączyła: 19 Lut 2006
Skąd: MRM
Wysłany: 10 Marzec 2006, 10:53   

hm... ja to nie wiem sama jak sobie dogodzić... to skąd maja wiedzieć inni ? bu... :( chociaz był ktoś kiedyś kto znał mnie lepiej niż ja sama siebie...
_________________
Widzisz tę noc? Takie noce sie karmi...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Nobody 




Wiek: 25
Dołączył: 08 Lis 2005
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 10 Marzec 2006, 16:44   

Widze,że coś Panie sie nie za bardzo staraja bo tylko 2 sie wypowiedziały hmm....

Powiedzcie czego chcecie ? A my to skomentujemy badz tez i nie :)
_________________

>>> Gość <<<
Tu siedzimy i gadamy
Tu możesz być razem z nami
Tu możesz być happy
Jak czegoś nie wiesz pomożemy Ci !!!
Piotrkowianie.com :P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
+Marlenka 




Wiek: 21
Dołączyła: 09 Lip 2005
Otrzymał 2 piw(a)
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 10 Marzec 2006, 16:49   

ja zacytuje moją siostre :)
Paula napisał/a:
Jak dogodzić kobiecie? - To jest tak samo jak z facetami, każda z nas chce czego innego. Każda z nas ma inne potrzeby, bo każda z nas jest inną osobą :P nie ma na świecie dwóch takich samych ludzi o takich samych charakterach :) każdy jest wyjątkowyi każdy ma inne cechy :)
i sie w zupełności z nią zgodze :]
a jak dla mnie najważniejsze w związku są 3 rzeczy: UCZCIWOŚC SZCZEROŚĆ I ZAUFANIE bez nich nie ma związku a przynajmniej tego normlanego i tyle wiecej nie pisze :)
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
drow(ka) 




Wiek: 24
Dołączyła: 08 Mar 2006
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 11 Marzec 2006, 15:18   

nie powiem ze ten temat jush byl tyle ze w druga strone....wiec nie bede sie powtarzala....
jezeli mojemu chlopakaowi nie bedzie zalezalo na tym by sprawic mi przyjemnosc uczynic mnie szczesliwa no to pech.... ale mezczyzni zeby dowiedziec sie czego chca kobiety musza sie nauczyc jedenej waznej rzeczy --- sluchac tego co sie do nich mowi bo czasem kobiety w powierzchownie nieistotne wypowiedzi wplataja to czego tak naprawde im potrzeba.... ale mezczyzni czesto podchodza do tego co mowi kobieta z przymruzeniem oka i nie widza wielu istotnych rzeczy....
_________________
koniec i bomba a kto czytał ten trąba :P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Michał 




Zaproszone osoby: 12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Cze 2005
Otrzymał 18 piw(a)
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 11 Marzec 2006, 18:15   

A czemu własnie w te powierzchowne nieistotne rzeczy kobiety wplatają to co jest dla nich ważne ? nie prościej jest mówić tego czego się pragnie oczekuje od drugiej osoby.... To jest taka najzwyczajniejsza szczerość. Zgodzę się ,że czasami mężczyżni traktują niektóre sprawy jako nieistotne. Dochodzi taka jedna sprawa, zalezy co dla kogo jest istotne... każy ma inna h8ierarchie wartości to też również ta sprawa się tyczy kobiet...

Pozdrawiam :)
_________________
Po co upadamy? Po to, abyśmy nauczyli się podnosić.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
drow(ka) 




Wiek: 24
Dołączyła: 08 Mar 2006
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 11 Marzec 2006, 19:13   

tak ale nie w tym rzecz..... chodzi o to ze mezczyzn czesto trzeba jak dzieci za reke prowadzic. czasami kobieta mowi o tym co lubie czego potrzebuje jako o rzeczy normalnej wplata to w inne kwestie. ja osobiscie nie jestem osoba ktora powie skarbie lubie to czy to potrzebuje tego czy owego.... nie chce wszystkiego pokazywac palcem.
bo wydaje mi sie dobry zwiazek polega nie tylko na szczerosci ale i na poznaniu siebie. jezeli mezczyzna mnie dobrze pozna to nie musi szukac po omacku , chodzic jak po lodzie i liczyc na to zeby trafic w gust.
ale zeby mnie poznac musi mnie sluchac.... sluchac uwaznie a wtedy wiecej sie dowie niz jak spyta wprost....
_________________
koniec i bomba a kto czytał ten trąba :P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Michał 




Zaproszone osoby: 12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Cze 2005
Otrzymał 18 piw(a)
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 11 Marzec 2006, 20:52   

Co do prowadzania za rączke to mam taki przypadek u mnie w domu chodzi i nigdy nie wie co i jak... Ale to już inna bajka pozostawie jego zachowanie bez komentarza.
Widzisz ,czasami bywai tak,ze poznajemy sie latami i nie zawsze uda nam sie odrazu wszystko dostrzec. Pytaniem wprost idzie się na łatwizne...
_________________
Po co upadamy? Po to, abyśmy nauczyli się podnosić.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Królewna_Lufka 




Wiek: 18
Dołączyła: 18 Lip 2006
Skąd: PTB
Wysłany: 29 Lipiec 2006, 15:34   

szukajcie a znajdziecie :rotfl:

** Dodano: Sob 29 Lip, 2006 **
drow(ka) napisał/a:
sluchac tego co sie do nich mowi bo czasem kobiety w powierzchownie nieistotne wypowiedzi wplataja to czego tak naprawde im potrzeba.... ale mezczyzni czesto podchodza do tego co mowi kobieta z przymruzeniem oka i nie widza wielu istotnych rzeczy....

zgadzam się z tym w zupełnosci :]
panowie słuchac, słuchac i jeszcze raz słuchać.
bo kobiety nie w prost ale pewnymi 'zagadkami' powiedzą Wam wszystko czego oczekują od Was.. :P
az mi się przypomniało takie smieszne stwierdzenie 'kobiety są jak MediaMarkt- nie dla idiotów' :rotfl: świeta racja :D
_________________
.Lollipop. (;
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Michał 




Zaproszone osoby: 12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Cze 2005
Otrzymał 18 piw(a)
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 29 Lipiec 2006, 16:59   

Królewna_Lufka napisał/a:
'kobiety są jak MediaMarkt- nie dla idiotów'


nie mogłem przestać się smiać jak przeczytałem to stwierdzenie :hahaha:

Cytat:
szukajcie a znajdziecie


Czasami niektórzy dosyć szybko się poddają i nie zastanawiają się czy sprawili przyejemnośc kobiecie czy też i nie.
_________________
Po co upadamy? Po to, abyśmy nauczyli się podnosić.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Królewna_Lufka 




Wiek: 18
Dołączyła: 18 Lip 2006
Skąd: PTB
Wysłany: 29 Lipiec 2006, 23:26   

Neo napisał/a:
nie mogłem przestać się smiać jak przeczytałem to stwierdzenie

ja tez nie mogłam jak mi ktoś to kiedyś powiedział :D

Neo napisał/a:
Czasami niektórzy dosyć szybko się poddają i nie zastanawiają się czy sprawili przyejemnośc kobiecie czy też i nie.

dokładnie.. niektorzy chyba nie rozumieją, ze kobieta potrzebuje duzo czułosci a nie tak raz,raz i juz.. pff. :P
_________________
.Lollipop. (;
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Michał 




Zaproszone osoby: 12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Cze 2005
Otrzymał 18 piw(a)
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 30 Lipiec 2006, 00:39   

Królewna_Lufka napisał/a:
dokładnie.. niektorzy chyba nie rozumieją, ze kobieta potrzebuje duzo czułosci a nie tak raz,raz i juz.. pff.



Szybko i łatwo piecze się ciasto :] Natomiast kobiete należy sukcesywnie rozgrzewać :P Często gra wstępna jest o wiele dłuższa niż cały stosunek :D
Kobiety uwielbiają słyszeć komplementy i nawet jak im coś nie wyjdzie lepiej je pochwalić, wtedy się cieszą ,że mają w nas oparcie. :)
_________________
Po co upadamy? Po to, abyśmy nauczyli się podnosić.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Królewna_Lufka 




Wiek: 18
Dołączyła: 18 Lip 2006
Skąd: PTB
Wysłany: 30 Lipiec 2006, 09:59   

Neo napisał/a:
Szybko i łatwo piecze się ciasto

dobre, dobre :rotfl:

Kobieta ogólnie jednak potrzebuje chyba wiecej czułości, pieszczenia itd niż facet. Choć to pewnie indywidualna sprawa :]

Neo napisał/a:
Kobiety uwielbiają słyszeć komplementy i nawet jak im coś nie wyjdzie lepiej je pochwalić, wtedy się cieszą ,że mają w nas oparcie

z facetami jest dokładnie tak samo nie sądzisz? :P :D
też lubicie słuchac jak się Was chwali ;) [zresztą kto nie lubi być chwalony :hyhy: ]

ja w ogóle lubie czuć, że mam oparcie w drugiej osobie, tzn mówie tu o facetach :D
można sie wtedy poczuć jak mała, bezbronna istotka którą trzeba sie czasem zaopiekować, poradzić w czymś, pomóc coś zrobić. Ja osobiście to bardzo lubie :) Bo znam dziewczyny, które tego nienawidzą i wolą same sobie poradzić :P ale w końcu od tego mamy na świecie męzczyzn żeby nam pomagali i nas rozpieszczali a my odwdzieczamy się tym samym :P moze w troche inny sposob ale zawsze coś ;) no bo wiadomo, że ja mojemu Misiowi nie pomoge naprawiać komputer czy auto :P ale w czymś innym bardzo chętnie :D w czyms co bede umiała zrobic (:
_________________
.Lollipop. (;
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Michał 




Zaproszone osoby: 12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Cze 2005
Otrzymał 18 piw(a)
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 30 Lipiec 2006, 12:53   

Królewna_Lufka napisał/a:
Bo znam dziewczyny, które tego nienawidzą i wolą same sobie poradzić


A to dlatego, aby nie czuć się zależne od faceta. Często się tym tłumaczą :)

Królewna_Lufka napisał/a:
bo wiadomo, że ja mojemu Misiowi nie pomoge naprawiać komputer czy auto :P


Tutaj byś sie jeszcze zdziwiła, bo mam koleżankę która ma większe pojęcie o mechanice samochodowej niża ja :D Co mnie nie mziernie cieszy, przecież kobiety mogą robić to samo co faceci ;)

Napiszcie jak zdobyć Wasze serca :P która droga jest odpowiednia i czego bardzo nie lubicie :)
_________________
Po co upadamy? Po to, abyśmy nauczyli się podnosić.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Królewna_Lufka 




Wiek: 18
Dołączyła: 18 Lip 2006
Skąd: PTB
Wysłany: 30 Lipiec 2006, 12:59   

Neo napisał/a:
Tutaj byś sie jeszcze zdziwiła, bo mam koleżankę która ma większe pojęcie o mechanice samochodowej niża ja

pewnie, że są takie :P ale ja do nich nie naleze :D :D

a co do zdobywania serca to rozpisze sie jak wene znajde :P
_________________
.Lollipop. (;
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
piterr27 




Dołączył: 26 Mar 2006
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: z piękna kraina :D
Wysłany: 30 Lipiec 2006, 13:50   

Hmmm czytając to zauważyłem że szukacie ideałów ;) ajć a może się mylę? a chyba tacy nie istnieją :) , owszem czułość, uczciwość , szczerość , zaufanie ale dokładnie w dwie strony bez tego nic nie wyjdzie, pozatym naprawdę trzeba dobrze dobrać się z drugą osobą aby wszystko pasowało i układało się jak w bajce, a bajki niestety są tylko bajkami o czym sam się przekonałem :( pozdro :padam:
_________________
Bądź jak ptak, który spocząwszy w locie swym na gałązce, chociaż ona ugina się pod jego ciężarem, nie przestaje śpiewać, bo wie, że ma skrzydła, które go ustrzegą od zagłady.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Królewna_Lufka 




Wiek: 18
Dołączyła: 18 Lip 2006
Skąd: PTB
Wysłany: 30 Lipiec 2006, 14:41   

piterr27 napisał/a:
Hmmm czytając to zauważyłem że szukacie ideałów ;) ajć a może się mylę?

hm chyba jednak 2 opcja ;) gdyż jak sam napisałes ideałów nie ma :D
i dlatego jest fajnie :) bo gdyby wszyscy byli idealni świat byłby niesamowicie nudny :P
_________________
.Lollipop. (;
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Gosiaczek:P 




Wiek: 19
Dołączyła: 06 Mar 2006
Skąd: Z nikąd
Wysłany: 30 Lipiec 2006, 15:18   

Królewna_Lufka napisał/a:
piterr27 napisał/a:
Hmmm czytając to zauważyłem że szukacie ideałów ;) ajć a może się mylę?

hm chyba jednak 2 opcja ;) gdyż jak sam napisałes ideałów nie ma :D
i dlatego jest fajnie :) bo gdyby wszyscy byli idealni świat byłby niesamowicie nudny :P
fakt ideałów nie ma... ale wydaje mi się, że i tak podświadomie ich szukamy.. choć i tak wiemy, że nie znajdziemy... :)
Fakt gdyby wszyzscy byli idealni i robili wszystko to co chcemy i jak chcemy było by nudno... bo wszystko byłoby cały czas tak samo...
_________________
"Kochaj i czyń co chcesz ! "
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Królewna_Lufka 




Wiek: 18
Dołączyła: 18 Lip 2006
Skąd: PTB
Wysłany: 30 Lipiec 2006, 15:27   

Gosiaczek:P napisał/a:
ale wydaje mi się, że i tak podświadomie ich szukamy

a wiesz Gosiu, że chyba masz racje :) w końcu jestesmy tylko ludźmi :P
_________________
.Lollipop. (;
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Gosiaczek:P 




Wiek: 19
Dołączyła: 06 Mar 2006
Skąd: Z nikąd
Wysłany: 30 Lipiec 2006, 15:31   

Królewna_Lufka napisał/a:
w końcu jestesmy tylko ludźmi :P
no właśnie jesteśmy tylko ludźmi.. co potwierdza to, że ideałami nie będziemy nigdy :P hiehie bo wydaje mi się, że człowiek nie jest w stanie być idealny :) bez żadnych skaz.. bez popełniania błędów :)
_________________
"Kochaj i czyń co chcesz ! "
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
piterr27 




Dołączył: 26 Mar 2006
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: z piękna kraina :D
Wysłany: 30 Lipiec 2006, 15:31   

Gosiaczek:P,
Cytat:
fakt ideałów nie ma... ale wydaje mi się, że i tak podświadomie ich szukamy.. choć i tak wiemy, że nie znajdziemy... :)
tak zgadzam się całkowicie z tą tezą dlatego może powinnismy szukać tych cech które nam najbardziej odpowiadają, ehh może to jest trochę egoistyczne , ale ;)
_________________
Bądź jak ptak, który spocząwszy w locie swym na gałązce, chociaż ona ugina się pod jego ciężarem, nie przestaje śpiewać, bo wie, że ma skrzydła, które go ustrzegą od zagłady.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Gosiaczek:P 




Wiek: 19
Dołączyła: 06 Mar 2006
Skąd: Z nikąd
Wysłany: 30 Lipiec 2006, 15:33   

piterr27 napisał/a:
może powinnismy szukać tych cech które nam najbardziej odpowiadają, ehh może to jest trochę egoistyczne , ale ;)
a czy tymi cechami nie są właśnie te cechy, że tak powiem " idealne" ??? których każdy z nas pragine.. oczekuje ?? jeśli tak.. ( a tak mi się wydaje ) to nadal byłaby to "pogoń" za ideałami, których nie ma :)
_________________
"Kochaj i czyń co chcesz ! "
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Królewna_Lufka 




Wiek: 18
Dołączyła: 18 Lip 2006
Skąd: PTB
Wysłany: 30 Lipiec 2006, 15:33   

piterr27 napisał/a:
ehh może to jest trochę egoistyczne

wydaje mi się, że każdy człowiek w jakimś stopniu jest egoista. Przecież nie da się żyć żeby choć raz o sobie nie pomyślec. To jest niewykonalne.
Niestety niektórzy z tym egoizmem zdecydowanie przesadzają :kwasny: co jest straszne...
_________________
.Lollipop. (;
Postaw piwo autorowi tego posta
 
<